- Časté otázky
- O značke
- Ochrana osobných údajov
- Kontakt
- Používanie súborov cookie
- Reklamačný formulár
- Obchodné podmienky
Časté otázky
Aká je cena za doručenie tovaru?
Cena za doručenie tovaru v rámci Slovenska je len 1,98€ (Zásielkovňa) a 2,94€ (Packeta) pri platbe vopred a 4,70€ (Packeta) pri platbe na dobierku. Pri nákupe nad 75€ je doprava zadarmo.
Ako môžem zaplatiť?
Na výber máte z troch možností:
- Platba kartou online - po dokončení objednávky uvediete 16-miestny kód Vašej karty, dátum exspirácie a bezpečnostný kód zo zadnej strany.
- Bankovým prevodom - zabezpečená platobná brána Vás po dokončení objednávky presmeruje do Internet Bankingu, kde zrealizujete úhradu s predvyplnenými údajmi o platbe.
- Dobierkou - kuriér Packeta od Vás prevezme hotovosť pri doručení tovaru. Zaplatiť môžete kartou alebo v hotovosti.
Ako rýchlo dostanem tovar?
Tovar obdržíte do 2 až 5 pracovných dní, ak svoju objednávku odošlete do 10:00 hodiny. Tovar doručujeme kuriérskou spoločnosťou Packeta priamo na Vašu adresu.
Ako si vybrať správnu veľkosť?
Každý kus oblečenia pre Vás meriame. Tabuľku s presnými rozmermi nájdete vždy pri každom produkte v spodnej časti.
Čo ak mi nesadne veľkosť?
V prípade, že Vám nesadne veľkosť alebo z akýchkoľvek iných dôvodov nebudete spokojná, môžete nám nenosený tovar vrátiť do 14 dní a my Vám vrátime peniaze.
Ako postupovať pri vrátení nenoseného tovaru do 14 dní?
- Vytlačte a vyplňte reklamačný formulár.
- Balík s tovarom, faktúrou a vyplneným reklamačným formulárom vhodne zabaľte a zašlite na adresu uvednú v reklamačnom formulári.
- Odporúčame zaslať tovar doporučene pre prípad možnej straty.
Ako postupovať pri výmene nenoseného tovaru do 14 dní?
- Skontrolujte si dostupnosť tovaru o výmenu ktorého máte záujem.
- Vytvorte si novú objednávku.
- Tovar zo starej objednávky spolu s faktúrou a vyplneným reklamačným formulárom vhodne zabaľte a zašlite na adresu uvedenú v reklamačnom formulári.
- Odporúčame zaslať tovar doporučene pre prípad možnej straty.
- Kúpnu cenu za vrátený tovar Vám vrátime späť na Váš účet a opätovne Vám doručíme tovar z novej objednávky.
Budem informovaná o stave objednávky?
Všetky naše zákazníčky sú dôsledne informované o priebehu celej objednávky. Od prijatia, vybavenia, až po odoslanie s informáciou o presnom dátume doručenia. Po odoslaní je všetko v rukách nášho zmluvného prepravcu Packeta, ktorý Vás bude informovať emailom a sms správou o presnom čase doručenia.